Monday, December 15, 2008

The One with the first day..

Today was the first day, me at Karangkraf.. Arghh ! Having problems with habits.After a long almost 2 years mengangkang kat umah now I have something to achieve in my future.. Damn Im happy today eventhough a lil' bit sleepy maybe too much input for the first day.. Almaklumlah otak dah lama tak pakai.. :) I pray for my bright future at this new place and pray for more fortune in the future.. Aminn.. so one down more to go !!

Last saturday.. Dengan berbekalkan chamomile tea yang harganya RM 8.00 ( macam haram satu teko Rm 8 ) gua lepak kat the Social , Bangsar.. Sampai habis Benson & Hedges gua layan blues dengar live band kat sana.. Memang layan la 3 piece band yang main kat sana.. Dari blues ke rock n roll diorang belasah !! Lagu2 yang diorang main pun gua familiar takdelah lagu yang gua tak pernah dengar.. Gua memang recommend lu orang gi layan muzik kat sana.. Kadang2 band yang main kat situ macam haram tapi band ni memang best !! U guys try and check it out !! Lagu M.Nasir je diorang tak belasah tu yg frust sikit tu ( M.Nasir lagi.. ) Mamposla dah gua minat kat dia nak buat camne lak kan...

Tomorrow my second day at Karangkraf and I already have an appointment and event to attend.. Yeahh !!

Sallam Algojo..

2 comments:

Abdullah Sufi said...

"I pray for my bright future at this new place and pray for more fortune in the future.. Aminn.."

I pray 4 you toooo... Ammiiinnnnnn.........

BuahKranjiDalamPerahu said...

amin.....makan busar dan karoke ujung bulan ni..ditanggung oleh algojo..moh pakat pakat datang makan oi...