Sunday, December 21, 2008

Minggu pertama yang bukan malam pertama..

FUhhh.. Penat and mengantuk tak hingat tapi hari ni gua tergolek atas katil sampai pkl 11.. Layan habiss... Tu la dah lama tak bangun lambat kalau tak hari2 bangun lambat jadi macam tapir. Hari ni gua nak lepak and just chill kat umah.. Nak memikirkan apa yang perlu di buat esok hari.. Sementara semangat masih belum hilang, baik gua teruskan berjuang.

Malam tadi gua lepak lagi kat THe Social, Bangsar. Memang layan la lepak kat situ.. The 3 piece band yang sama main minggu lepas. Gua nak jadi diorangnye followerla.. They're damn good.. they played all type of sound but not the one in zouk. but from latin to Alleycats they played last nite. Im really had fun last nite. Accompanied by Mr. Caiyo, Da' Funk and Jammo ( he's a kenyan ) we just banging our head at the table. Jammo also had a good nite last nite. Check out the cashier and tell me later whether he's a man or a girl ?? Me a lil' bit confused.. hehehe..

Setelah seminggu bekerja gua takut jugak la tentang hidup gua bakal tidak tentu arah. Mungkin masih baru and gua still belum setting time gua betul2.. Gua dah lama tak pergi Keramat
( tempat yang memang keramat.. ) , DOME Klcc.. Aku rasa last sekali aku pegi KLCC ntah aku pun dah tak ingat bila last sekali pegi.. Damn.. Terasa macam makin 'kehilangan'.. Slow2 gua nak kembalikan permata yang hilang tu.. wakakak..

aight bloggers.. gua nak sambung golek2..

Salam..

1 comment:

DON MIKLO said...

Wooiitt !!!! Lain kali nak lepak kt social tu, hello2 lar.. Gua pun nk gak tgk tmpat tu. Dari lu nyer citer cam best jer. Tp xtau lar pulak kan ...