Saturday, January 3, 2009

2009 here we come...

Lama gua tak update blog gua ni.. Almaklumlah baru start keje so banyak benda nak catch up..

Tahun 2009 sudah bermula.. Perlumbaan untuk mengejar impian masing2 di dunia ini sudah , bermula.. Setelah tahun 2008 berlalu, gua sedar tentang segala kelemahan yang gua dah buat.. so tahun 2009 ni , gua pun dah masuk BM 3 series nak la gua tutup balik lubang2 yang selalu gongak tu...

Tahun 2008, berlalu dengan seribu juta satu kenangan yang susah gua nak lupakan dan yang nak dilupakan.. Namun yang pasti antara yang terindah adalah ketika gua buat pertama kali dan macam mimpi menjejakkan kaki ke tanah suci Mekah dan Madinah. Satu pengalaman yang paling gua tak boleh lupakan dan berharap agar dapat kembali ke tanah Allah yang suci ini.. Last but not least, wedding adik gua pada bulan Jun lepas.. Lebih hebat daripada perkahwinan Mawi dan Ekin.. Tak payah nak naik helikopter pun tapi kami sekeluarga tetap meriah macam ada konsert Jom Heboh !! Sebenarnya masih ada lagi kenangan manis yang tak perlu gua cerita la kat sini..

So, tahun 2009 bersiap sedia lah menanti kedatangan gua.. Tahun ni gua nak bikin Rock Suci yang tiada tolok bandingannya.. !! Yeahhh..

Catch ya guys later.. Salam Algojo

No comments: