Monday, January 19, 2009

Konsert Alam Muzik M.Nasir


Untuk maklumat lanjut mengenai tiket sila hubungi Istana Budaya ataupun Box Ofice.. dan untuk ahli Kelab Sahabat yg telah register dgn Luncai Emas sila hubungi 03-6156 1357 / 6700 (Cik Ain) utk diskaun tiket konsert dan maklumat lanjut...

* lawati ticket2U.biz untuk tempahan secara online.

Kali terakhir M.Nasir buat konsert besar-besaran adalah pada tahun 2000.. Konsert Andalusia di Stadium Merdeka. Gua salah seorang yang duduk depan sekali masa tu..so, gua rasa dengan tempat yang berprestij kalau kat London ada Royal Albert Hall tapi kita kat sini ada IStana Budaya. Kadang-kadang gua pun tak faham bila orang kita nak buat konsert cukup susah nak dapat sponsor tapi kalau orang luar senang betul dapat. Big2 company lak tu.. camne la industri kita nak maju kan.. Apa laa...

Akhirnya setelah lama gua tunggu nak tengok konsert M.Nasir yang besar akhirnya termakbul jugak. Harap-harap gua dapat pegi.. Last sekali gua tengok show M.Nasir yang live masa tu kat Planet Hollywood.. Memang gempak gua cakap lu..

Apalagi.. to all M.Nasir's fan jom kita kasi gegar Istana Budaya.. Aku boleh guarantee laa korang mesti puas ! M.Nasir tak pernah mengecewakan lagi..

Kalau tak caya tanya sama itu hud-hud.,.. :)

Salam..

2 comments:

Saudagar Mimpi said...

Ini konsert kedua di Istana Budaya yang saudagar akan pergi. Sebelum ini aku pergi menonton persembahan Ramli Sarip "rock Timur" juga dibuat IB. Pastinya konsert Alam Muzik ditunggu-tunggu semua peminat sifu.

Norhaidatul Azian Tajul Ariffin said...

Sama sama kita nantikan,
Idola kesayangan kita ini mmg tidak akan mengecewakan pastinya..
:-)