Wednesday, May 27, 2009

The One at No Black At Tie...

Salam.. Semalam aku menyaksikan satu persembahan yang hebat sempena birthday Kucik.. Happy Bday kucik !! Jadi, dia mengajak aku pergi No Black Tie satu tempat jamm untuk penyanyi2 dan pemuzik2 yang hebat tetapi bukan di main stream.. Ida Mariana dan Elvira.. 2 nama yang kurang terkenal atau kurang berada di mana-mana majalah atau paper di industri kita.. tapi kehebatan mereka berdua dalam mendendangkan lagu-lagu based on their genre was so magnificent ! Amazing and Fabulous !

Ida Mariana memang sudah aku kenali sebab aku mengenali adiknya.. dan dia juga salah seorang pelakon di dalam teater muzikal Puteri Gunung Ledang dan memegang watak sebagai Bayan. Seorang penyanyi jazz yang memang hebat dan vokalnya sungguh memukau !! Great show!! Really looking forward to watch ur next show..

Elvira pula honestly aku tidak berapa kenal namanya.. tp kalau tak silap aku pernah terlihat namanya dalam CD album Malique atau Too Phat.. Aku pun tak ingat sape tp dia ada featuring some of our artists.. Tak ingat la sape.. tp dia ni memang hebat dengan lagu-lagu RnB.. Power gile !! The best show semalam masa dia nyanyi lagu Patty Smith and diiringi puisi oleh rakan mereka.. So touched and full of soul ! Damn.. really touched me..

Aku memang mengenjoykan diri aku semalam.. setelah kepenatan satu hari suntuk meredah kerja harian ku.. namun disebabkan Kuciknye birthday aku tetap gagahkan diri pergi ke sana.. Memang time aku sampai memang cantikk, sampai je show terus start.. Lama jugak aku tak hang out dengan kawan2 aku ni.. Missed like those days.. Ya.. now it's different .. Hope this friendship will last long forever n ever..

Lastly, to Ida Mariana and Elvira.. U guys great man ! I'm glad to be part of the show and hope to watch ur show again..

Salam Algojo...

No comments: