Sunday, November 9, 2008

Man U kalah !!


Cehh... ayat pertama aku.. Bola tu kan bulat.. Tension pulak aku tengok game Man U dgn Arsenal tadi.. Aku memang Man unitednye fan sejak tahun 1992.. Masa giggs first debut dgn ManU.. Terus aku fall in love dgn Man u and Ryan Giggs.. Takper la game hebat mcm ni tak kisah sape menang or kalah.. janji game best !! Sepatutnya Man U dah boleh score dulu.. Rooney ada 2 chance yang memang gol tapi melencong la pulak.. jarang2 player mcm Rooney tu buat silap mcm tu.. tapi tu la aku cakap tadi bola tu bulat.. Credit to Arsenal players gak sebab berjaya defend dgn penuh disiplin .. Lepas ni aku rasa Fergie dah boleh kasi budak muda Brazil Rafael Da Silve tu main lagi banyak tu.. Lawa dohh goal dia.. A good start for a young player.. Tertarik dan menarik aku tgk budak rambut ketak tu main.. Bagusla mamat tu..

Anyway, to Arsenal fans .. COngratulations !! See y'all at Old Trafford next round !!

Salam Algojo...

3 comments:

ultramantarojuga said...

aq pminat johor fc ngn kedah fc,,,

malaysia lg la aq minat giler,,,

skonglah brangan tempatan

:)

BuahKranjiDalamPerahu said...

i'm still a manchester fan....

but Manchester City la beb..

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

mata duitan

david santos said...

I love Manchester.
Have a great and pretty Day!!!