Sunday, November 1, 2009

Bila Algojo tiba di hari ini...

Ya.. aku telah sampai ke satu takuk nombor yang semakin bertambah.. Mungkin ini adalah permulaan untuk sesi penghidupan yang baru untuk tempoh yang akan datang.. Aku bersyukur ke hadrat Illahi kerana masih bagi aku peluang untuk membetulkan lagi segala kesilapan dan dosa yang telah aku lakukan.. Terlalu banyak kesilapan yang dilakukan membuatkan aku semakin sedar tentang kewujudan aku di dunia ni..

Tiada apa yang ingin aku cari di dunia ini selain kebahagian.. keluarga adalah kebahagian aku.. Kebahagian dunia akan ku kekalkan di dunia ini dan kebahagian pada hari yang sebenar takkan putus untuk aku memohon kebahagian..Semakin tinggi hari semakin tinggi darjat yang bakal ku julang.. Inilah sandiwara kehidupan kita di dunia ini.

' Aku suka berfikir membuat ozonku makin nipis, aku suka muzik membuat diriku sentiasa sedih dan gembira, Aku suka mengembara membuat diriku makin mengenali hidup, Aku suka berkhayal membuatkan aku menjadi lalai dan aku suka kebahagian membuatkan aku sering mencari kebahagian.. '

Jadi, secara rasminya genap tanggal 1 November 2009, genaplah 30 tahun aku berada di dunia ini ! Hanya aku pohonkan kebahagian yang berkekalan. Selamat Jalan angka 2 , and welcome 3 series.. !

No comments: