Tuesday, October 7, 2008

Di Balik Cermin Mimpi..


Assalammualaikum....

Hari raya sudah berlalu... Hari ni dah masuk hari ke 7 kita menyambut Aidilfitri.. Di sebalik kemeriahan yang disambut oleh mereka yang bergembira menikmatinya , jangan lupa pasti ada hati yang berduka ketika menyambutnya. Kita mestilah sentiasa bersyukur diatas segala pemberianNYA.

Bosan, sangap, serabut... kepala hotak penuh kabut.. macam sampan dilanda ribut.. aku masih menanggung pada hati yang dah terpaut.. membuatkan aku hidup seperti seorang badut..

Arrghhhh.... Arghhh ... Arghhhh...

Tak tau kat mana nak lepaskan .. Rasa macam nak lari laju-laju sambil menjerit sekuat hati sampai terkeluar anak tekak.. walaupun tak menyelesaikan apa yang menyerabutkan kepala hotak aku ni.. janji aku dapat release sikit..

Macam mana aku nk selesaikan masalah yang sukar diselesaikan ?? Jawapan yang masih di awang-awangan.. dan aku tidak sabar menanti jawapan.. Apa harus aku buat ?? Bermacam-macam perasaan dan mainan yang bermain dalam kepala hotak aku.. dan ada yang setan sial ni yang mengacau..

InsyaAllah.. Aku masih menanti jawapan yang pasti... Aku masih berdoa menantikan jawapan.. Hanya KAU yang mampu merealisasikan impian ku.. dan aku percaya DIAlah YANG MAHA AGUNG !! Tiada lain yang disembah melainkan ALLAH...

Amin...

No comments: