Sunday, February 8, 2009

Gemuk n gang

Salam...

Aku baru balik dr pot biasa aku di Bangsar.. Saje harini aku nak layan lagu yang relax sikit.. Lama gak aku tak lepak kat Social.. Boleh pulak harini ada brader TOm ( drummer ) ada sekali.. Ada gak la session yang dia jam dengan brader2 social tu.. Aku memang relax harini.. Dari blues sampai lah ke folk, aku dibuai muzik yang enak dari si gemuk n gang.. Puas aku dapat layan lagu harini..

Sesekali layan diri sendiri merayau and happy kan diri sendiri ni memang syok.. Walaupun aku sorang tapi aku puas sebab aku dapat buat benda yang aku suka layan.. Gemuk n gang ni memang talented la, semua lagu diorang belasah.. blues, soul, rock, latin, pop, jazz n folk.. Memang layan !! Korang boleh la try gi tgk diorang main kat The Social, Bangsar.. Macam biasa la kena segelas Ice Lemon Tea yang berharga RM 8 then mintak air suam duduk la situ sampai tutup.. Namun kepuasan yang bakal dapat lebih bernilai dr RM 8 tadi..

Oklah.. to be continue..

Salam..

2 comments:

Norhaidatul Azian Tajul Ariffin said...

Betul sahabat..
List ni dapat dari 'Luncai'
Selamat menghafal..ya
;-)

Meen Zuleyka said...

hahahahha....welcome, cite main2 jer...