Saturday, February 7, 2009

Lagu kita

Salam...

Deras hatiku berdetar
Di langit aku terlihat kamu
Terang malam,teman kita
Dengan angin meniup sayu

Ku petik gitar akustik ini
Dengan harapan dia mendengar
Melodi indah yang ku cipta
Hanya untuk luahkan rinduku padanya

Dan aku terus,
Menyanyi lagu ini untukmu,
Walau berjuta mendengar,
Lagu ini hanya untukmu,
Arah hidup kita,
Digambar bintang di angkasa
Dan berkelip melukis cinta
Terciptalah lagu kita

* sekarang ni aku tengah high dengar lagu Aizat ni.. Ntah macam mana tetiba je aku boleh minat dengar lagu ni.. Sebenarnya first time aku dgr lagu ni masa AJL hari tu.. Aku ni memang dah jarang dgr radio.. tapi bile dgr Aizat nyanyi lagu ni masa final aku jatuh hati la pulak.. AKu memang akui Aizat ni memang talented.. Suara yang sedap and boleh jadi composer yang besar satu hari nanti kalau tak buat perangai la.. Tiap2 hari aku main lagu ni baik kat ofis mahupun kat umah.. Layan la pulak.. Sebuah lagu yang simple and senang untuk kita faham.. Very direct composition..

1 comment:

Norhaidatul Azian Tajul Ariffin said...

aku ada album Aizat ni..ORI
So apa yang aku le gitau
Budak ni kalau konsisten boleh g jauh..
Credit,sbb dia bleh compose n tulis lirik sendiri..
another single dlm ni,yg aku le recommend is 'Melodi Cinta' & 'Fikirlah'..